شنبه ۰۵ خرداد ۰۳ | ۱۱:۱۷ ۵ بازديد
گزارش مالی شیائومی در فصل اول ۲۰۲۴
شیائومی سود خالص تعدیلشدهی ۶٫۵ میلیارد یوان (حدود ۸۹۷٫۶ میلیون دلار) را در سهماههی اول سال ۲۰۲۴ ثبت کرد. گزارش مالی منتهیبه مارس ۲۰۲۴ (اسفند ۱۴۰۲ و فروردین ۱۴۰۳) نشان میدهد که شیائومی برای دومین فصل متوالی، رشد سالانهی دو رقمی به ثبت رسانده است.
شیائومی عمدتاً روی تولید لوازم الکترونیکی مصرفی تمرکز دارد. کل درآمد شیائومی نسبتبه سال گذشته ۲۷ درصد افزایش یافت و به ۷۵٫۵ میلیارد یوان (۱۰٫۴۲ میلیارد دلار) رسید.
در گزارش مالی آمده است که شیائومی حدود ۳۱۷٫۶ میلیون دلار برای توسعهی خودرو برقی هوشمند خود هزینه کرده است.
سود ناخالص شیائومی به ۲۲٫۳ درصد رسید که نسبتبه سال گذشته ۲٫۸ درصد افزایش داشته است. گزارش نشان میدهد که استراتژی پریمیومسازی شیائومی با افزایش قیمت گوشی جواب داده. در فصل اول ۲۰۲۴، عرضهی جهانی گوشیهای هوشمند شیائومی نسبتبه سال گذشته ۳۳٫۷ درصد افزایش یافت.
مقالات مرتبط
با ۷۰ برند زیرمجموعه شیائومی آشنا شوید؛ از پوکو و ردمی تا امیزفیت [تماشا کنید]
سامسونگ برترین برند بازار موبایل جنوب شرق آسیا شد؛ خبری از اپل نیست
درآمد حاصل از فروش گوشی شیائومی برای چهارمین فصل متوالی رشد داشت و به ۴۶٫۵ میلیارد یوان (۶٫۴۲ میلیارد دلار) رسید. شیائومی جایگاه خود را در بین سه برند برتر گوشیهای هوشمند (از نظر حجم عرضه) در سطح جهان حفظ کرده است.
حاشیهی سود بخش اینترنت اشیاء (IoT) شیائومی بسیار چشمگیر بود و به بالاترین حد خود رسید. درآمد بخش لوازم خانگی در دورهی منتهی به ۳۱ مارس (۱۲ فروردین) با ۲۱ درصد رشد نسبتبه سال گذشته به ۲۰٫۴ میلیارد یوان (۲٫۸۲ میلیارد دلار) رسید.
شیائومی سود خالص تعدیلشدهی ۶٫۵ میلیارد یوان (حدود ۸۹۷٫۶ میلیون دلار) را در سهماههی اول سال ۲۰۲۴ ثبت کرد. گزارش مالی منتهیبه مارس ۲۰۲۴ (اسفند ۱۴۰۲ و فروردین ۱۴۰۳) نشان میدهد که شیائومی برای دومین فصل متوالی، رشد سالانهی دو رقمی به ثبت رسانده است.
شیائومی عمدتاً روی تولید لوازم الکترونیکی مصرفی تمرکز دارد. کل درآمد شیائومی نسبتبه سال گذشته ۲۷ درصد افزایش یافت و به ۷۵٫۵ میلیارد یوان (۱۰٫۴۲ میلیارد دلار) رسید.
در گزارش مالی آمده است که شیائومی حدود ۳۱۷٫۶ میلیون دلار برای توسعهی خودرو برقی هوشمند خود هزینه کرده است.
سود ناخالص شیائومی به ۲۲٫۳ درصد رسید که نسبتبه سال گذشته ۲٫۸ درصد افزایش داشته است. گزارش نشان میدهد که استراتژی پریمیومسازی شیائومی با افزایش قیمت گوشی جواب داده. در فصل اول ۲۰۲۴، عرضهی جهانی گوشیهای هوشمند شیائومی نسبتبه سال گذشته ۳۳٫۷ درصد افزایش یافت.
مقالات مرتبط
با ۷۰ برند زیرمجموعه شیائومی آشنا شوید؛ از پوکو و ردمی تا امیزفیت [تماشا کنید]
سامسونگ برترین برند بازار موبایل جنوب شرق آسیا شد؛ خبری از اپل نیست
درآمد حاصل از فروش گوشی شیائومی برای چهارمین فصل متوالی رشد داشت و به ۴۶٫۵ میلیارد یوان (۶٫۴۲ میلیارد دلار) رسید. شیائومی جایگاه خود را در بین سه برند برتر گوشیهای هوشمند (از نظر حجم عرضه) در سطح جهان حفظ کرده است.
حاشیهی سود بخش اینترنت اشیاء (IoT) شیائومی بسیار چشمگیر بود و به بالاترین حد خود رسید. درآمد بخش لوازم خانگی در دورهی منتهی به ۳۱ مارس (۱۲ فروردین) با ۲۱ درصد رشد نسبتبه سال گذشته به ۲۰٫۴ میلیارد یوان (۲٫۸۲ میلیارد دلار) رسید.